perjantai 22. marraskuuta 2013

Olenko koskaan tyytyväinen?




















Välillä mietin mihin vielä joudun tämän shoppailumanian, ja kaikki tänne heti nyt-luonteeni takia, mutta onneksi elän vain kerran, joten ehkä tämä on sallittua. Tässä on nyt kuvia jotka piti äkkiä saada tänne teidän iloksi, ja olin ottamassa kuvia kamerallani mutta siitä loppu just akku joten sitten saattekin rakeiset ihanat samsung kuvat, olkaa hyvä! Paljon on vielä hankittavaa, mutta tällä hetkellä budjettini on jo pahasti ylitetty ja pitäs saada talous tasapainoon, voisinko vaikka voittaa lotossa tai mennä vaikka....rikkaisiin naimisiin? Hah, ei vaiskaan, kyllä nyt jo alkaa kotona näyttää niin kivalta, että kyllä nyt kelpaa vieraitakin pyytää kotiin.

Tulossa vielä postausta mun vapaapäivistä kun sain ihanan Anastasian ja hänen poikansa 8 kuukauden ikäisen Teemu-pojan mun vieraaksi!

Asiasta kahdeksanteen.. Ystäväni kysyi facebookissa minulta, että mitä minulle kuuluu.. Mietin hetken ja tajusin, että minulle kuuluu piiiiiiiiitkästä aikaa todella hyvää. En usko että kenenkään elämä on täydellistä, ei minunkaan ja ainahan sitä jotain puuttuu ja haluaa, mutta tällä hetkellä yritän nauttia, kaikesta tästä mitä minulla on. Tiedän, että esimerkiksi se unelmieni perhe on minullekkin vielä joskus tulossa, mutta vasta sitten kun aika on oikea. 
Minulla on kuitenkin nyt ihana koti, uusia ja vanhoja mahtavia ihania ystäviä, vakituinen työpaikka ja elämä muutenkin mallillaan, mitä mä voisin vielä toivoa? 

Oikein hyvää viikonloppua muruset, mullahan vapaat nyt loppui ja huomenna suuntaan töihin, mutta hih ei mun viikonloppu siltikkään aivan yksin ja tylsyydessä mene ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sanat merkitsee, teot todistaa.
Be nice, writing something for me
thxn
Jenni