lauantai 16. marraskuuta 2013

Minun eilinen kuvina

Mulla oli siis vapaapäivä, joka kyllä hujahti ohi aivan silmänräpäyksessä. Päätin, että herään ajoissa ja heräsin jo kympiltä, aamupäivä meni siivotessa (viimeinen kuva kertoo miten meillä siivotaan :D).  Aamua piristi myös postipate joka kiikutti mulle uuden pöytäliinan.. 
Kotonahan vallitsi siis kaos mutten kenkien ja pyykkien lisäksi viittinyt kuvailla enempää. Pipokuvassa suuntaamassa salille, ekaa kertaa pt-treenien jälkeen yksin ja kyllähän se hapotti.







Käsitreenin ja hiittien jälkeen vähä kuvailua peilisalissa, onneks ei tullu ketään tonne :D Mutta ehkä munkin treenit alkaa vielä sujua. Ekassa kuvassa hiukan eilisen lounasta (ja päivällistä..) niin huono omatunto kun ruokailut menee iha pyllyllee. Nyt parina päivänä tullu herkuteltuaki vaikkei pitäs. Ja oon varmaa tän 1,5 viikon aikana yhtenä päivänä syöny kaikki 5 ruokaa mitä pitäis.. good job. Ei kipuu ei hyötyy...

Ton jälkeen käväsin vaa kaupassa ja suuntasin illaks kaverille, josta nyt ei thank god ole kuvamateriaalia :D joten noh aika tylsä päivä. Mun elämä nyt on aika työpainotteista ja vapaapäivät on sit just tota.
Mut ens keskiviikkoa oottellessa kaveri tulee poikansa kanssa pariks päivää mun seuraksi, jee !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sanat merkitsee, teot todistaa.
Be nice, writing something for me
thxn
Jenni