keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Koskaan ei ole liian aikaista


Vaikka tiedänkin, että tänä vuonna tuskin saan paketin paketin koska oon saanu vähän etukäteislahjoja, niin ainahan sitä silti saa haaveilla, eikös? 

Sain siis mummilta rahat sohvaan kun muutin ja sovimme, että se on mun joululahja:) ja äitikultani lupasi kustantaa mulle parit urheilutkengät, joita menenkin ensi viikolla sovittamaan, jee ! 
Mutta jos joku teistä ihanista sielä ruudun takana haluaa mua lahjoa (todennäköisyys hipoo pilviä) niin koska mulla ei nykyään menee rahaan muuhun kuin kotiin niin niitäkin juttuja löytyy toivelistalta, mutta samoin myös vähän blingiä omaksi iloksi.

Älä unelmoi elämästäsi, vaan elä unelmaasi <3 

Ihanaa joulun odotusta teille kaikille~ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sanat merkitsee, teot todistaa.
Be nice, writing something for me
thxn
Jenni