sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Kun minä halusin voida paremmin

Noin reilu vuosi sitten työkaverini tutustutti minut eräisiin taikapölyihin jotka ovat saaneet mut voimaan entistä paremmin! (Jos haluat tietää enemmän niin laitathan mailia)
Ensimmäiset kaksi kuukautta meni vastaanväittäessä ja kyseenalaistessa, en uskonut niistä olevan mitään hyötyä. No, toukokuussa luovutin ja otin nämä tuotteet käyttöön. Käytin niitä säännöllisesti noin neljä kuukautta ja huomasin voivani paljon paremmin niin ulkoisesti kuin sisäisestikkin, selkeästi taikapölyillä on jotain vaikutusta ollut! Iloa, energiaa ja hyvää mieltä - kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista puhumattakaan!:)

Viime talvi oli rankka uuden duunin ja muutenkin uuden elämän elämisessä, joten väsymistä ilmeni päivittäin riippumaatta siitä kuinka paljon nukuin. Oon ollu super kiitollinen siitä kuinka paljon energiaa oon saanu. 

Olin puhunut ko. ystäväni kanssa jo alkuvuodesta, että koska kamppailen tämän painoni kanssa niin olisi mahtavaa kokeilla myöskin kehon balansoiduttamista ja solujen uusimista tuotteiden avulla, sillä tulokset ja kokemukset mitä olin kuullut puhuivat puolestaan. Ja lupasin, että tammikuussa 2015 mä teen sen. Ja mä pidin tän lupauksen! 

Mä halusin voida hyvin ja olla tyytyväinen peilikuvaani. En ole koskaan halunnut olla laihaläski vaan muodokas mutta hoikka! Joten päätin kokeilla mitä tapahtuu kun lähden kuukauden mittaiselle kehoMatkalle... 

Miten mun eka viikko sitten on sujunut? Kirjottelen nyt ekan viikon fiiliksia ja ens viikolla teen sit saman. Mietin myöskin että voisin sitten kuukauden jälkeen kertoilla vähän tuloksia ... 

1. päivä.
Jännittää. Kaikki on uutta ja ihmeellistä.. Ohjeet on tarkat ja mulla kova into niitä noudattaa vaikka kylmä aamupala ja jäätee ei houkutakkaan. Nälkä vaivaa sillon tällön ja tuntuu hassulta syödä pelkkää protskua.. Illalla saan järkyttävän päänsäryn, menen nukkumaan ja toivon sen menevän ohi seuraavaksi päiväksi.

2. päivä.
Päänsärky jatkuu ja olo on muutenkin järkyttävä. Makaan sängyssä iltapäivään kunnes olo helpottaa ja pääsen kokkailemaan loppuviikon ruokia :) Ei hirveästi jaksa tehdä mitään, mutta sinnitellään!

3. päivä.
Ensimmäinen työpäivä loman jälkeen, eka päivä kun kuurilla on pakko poistua kotoa.. NÄLKÄ! Se se on. Koko ajan. Energiaa on paljon ja ylösnouseminen aamulla oli helpompaa kuin piiiiitkään aikaan. Jes!

4.päivä
KehoPiru. V*tuttaa. Ärsyttää. Töissä menee hyvin, mutta nälkä vaivaa ja päätäkin särkee. Epätoivo valtaa kun tuntuu ettei mitään tapahdu. 

5. päivä
Pompin ilosta ja hymyilen kun naantalin aurinko!! Vaaka ja mittanauha ovat todellakin ystäviä tänä aamuna, jes! Nyt vaan sinnitellään.. tulee ensimmäinen ruokahimo.. poikaystävä söi tuoretta vaaleaa leipää - voin kertoa että teki tiukkaa.. mutta SELVISIN! Haaveilen jo ensi viikon ruoista ja odotan optimoinnille pääsyä sillä maitokahvi ja rahka houkuttaa.. 

6. päivä
Päivä menee kaikin puolin hyvin, ruokarytmi meinaa kärsiä joten lounaskanat laukkuun mukaan ja ne syödään shoppailureissulla autossa (Y) illalla leffaan ja taas koeteltiin itsekuria kun toinen syö poppareita vieressä.. oikeastaan ei edes tehnyt mieli - oon tainnu löytää sen kadonneen itsekurin!

7. päivä
7/28.. viimeinen valkoinen päivä. Jumprahuiti, oon ylpee itestäni! Tänään oon kyl ylittäny itteni. Tästä on hyvä jatkaa. Tänään on luvassa kokkailuja ens viikolle, ja treenilaukun pakkaamista valmiiks .. sillä huomenna räjähtää! I'm so happyyy! 

Ihanaa sunnuntaita jokaiselle, pitäkää huolta itsestänne! Niin mieki aion tehdä, ja nyt lähden koiran kanssa aamulenkille. Palataan kehoMatkan merkeissä ensi viikolla.. keep rock!

EDIT:// 15-20 min pakkasessa reippailua saa kyllä niiin mielen virkeeks.. Eka pidempi kävelylenkki kuukauteen, sen jälkeen kun polveni meni sijoiltaan. EIKÄ KIPUJA LAINKAAN! jessss!

Love,
Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sanat merkitsee, teot todistaa.
Be nice, writing something for me
thxn
Jenni