torstai 28. elokuuta 2014

Paraneeko vaihtamalla?

Mä en jaksa yrittää Umpisolmuja selvittää Kun menee huonosti Pakkaan mun laukkuni Mut vaikka mä minne meen Vaikka muutan Lontooseen Suhteesta suhteeseen Sama pää mua seurailee Baarista baariin Se jahtaa mua Ikioma hankala elämä Valitan ja vaihdan sen johonkin uuteen Mut se seuraa, seuraa, seuraa mua Hankala elämä, (ikioma) - Ikioma hankala elämä Valitan ja vaihdan sen johonkin uuteen Mut se seuraa, seuraa, seuraa mua Hankala elämä, ikioma elämä Aina on muiden syy Jos hommat väljähtyy Niin mä oon väittänyt Enkä koskaan myöntänyt Että suurin ongelma Keikkuu mun harteilla Maan päältä taivaaseen Sama pää mua seurailee Baarista baariin Se jahtaa mua Ikioma hankala elämä Valitan ja vaihdan sen johonkin uuteen Mut se seuraa, seuraa, seuraa mua Hankala elämä, (ikioma) - Ikioma hankala elämä Valitan ja vaihdan sen johonkin uuteen Mut se seuraa, seuraa, seuraa mua Hankala elämä, ikioma elämä Hankala elämä, ikioma elämä Vaikka vaihdan maata, vaihdan rahaa Vaihdan työtä, vaihdan miestä, vaihdan paitaa Vaikka juoksen, vaikka nukun, vaikka jumppaan Vaikka kuinka hoen onnellisuus mantraa Ikioma hankala elämä Valitan ja vaihdan sen johonkin uuteen Mut se seuraa, seuraa, seuraa mua Hankala elämä, (ikioma) - Ikioma hankala elämä Valitan ja vaihdan sen johonkin uuteen Mut se seuraa, seuraa, seuraa mua Hankala elämä, ikioma elämä Hankala elämä, ikioma elämä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sanat merkitsee, teot todistaa.
Be nice, writing something for me
thxn
Jenni