sunnuntai 24. elokuuta 2014

Mitä kuuluu elämänmuutosprojektille?

Haluatteko oikeasti tietää? Sillä mä en... en todellakaan! Kun miettii tilannetta puolivuotta sitten olin pirun ylpeä itsestäni, olin onnistunut ja matka tuntui vaan jatkuvat. Mutta sitten tapahtui jotakin, en tiedä mitä. Jaksan aina sen 3 kuukautta ja sitten se tyssää. Paino ei enää pudonnutkaan, parin kuukauden kuluttua se alkoi nousta pikkuhiljaa kilo kerrallaan ja pomps. Puolet tiputetuista kiloista on hiipineet takaisin, talvella ostetut vaatteet eivät mahdu päälle, ahdistaa, puristaa aina peiliin katsoessa itkettää. Mutta ketä saan syyttää? Niin, itseäni. Jos vaan olisin jättänyt sen kaiken paskan syömättä, niin voisin olla vielä siellä 7-alkavalla lukemlla mutta ei.. No turha murehtia kun paskat on jo housussa. 

Numeraalista faktaa mulla on aika huonosti... mutta tässä kuitenkin. Ja että saatte mahdollisimman suuren myötähäpeän tunteen isken tähän vielä kuviakin!

Tämä tilanne tosiaan oli maaliskuussa ja silloin olin iloinen, onnellinen ja elämä oli kivaa! 

Nyt tilanne ei ole enää niin ruusuinen koska vaaka näyttää sen + 5,5kg ! Ja senttejä varmaan joka puolella se 2-3cm lisää. Niin vituttaako? Kyllä. Pitäiskö tehdä jotakin....KYLLÄ! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sanat merkitsee, teot todistaa.
Be nice, writing something for me
thxn
Jenni